GiGaImage.com , Upload Your Image For Free , Power Image Hosting

کد بنر من

ما آمده ی هرگونه تبادل لینک وبنر با دوستان هستیم

  1. سایتی مه قالات علمی و داونلۆد به خوراوی کتب(سایت مقالات ودانلودکتاب)
  2. بلاگی عه کسی هه مه جوره و رنگاورنگ (سایت عکس همه جوره و رنگارنگ)

 

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  مقاله وتحقیقات برای دانش آموزان ودانشجویان
توانگرى و درویشى آنگاه آشکار شود که در قیامت عرضه بر کردگار شود . [نهج البلاغه]
دانلود نرم افزار های مرتبط
 

 
جستجو گر سایت با پشتیبانی گوگل

www.irebooks.com

جستجو در اینترنت جستجو در کتابخانه امید ایران

 

کل بازدیدهای وبلاگ
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
مقاله وتحقیقات برای دانش آموزان ودانشجویان
لوگوی وبلاگ
مقاله وتحقیقات برای دانش آموزان ودانشجویان
دسته بندی یادداشت ها
تأثیرات رسانه های الکترونیکی بر مغز در حال رشد . حقوق شهروندی . ختنه دختران در کردستان . ختنه دختران و آغاز یک زندگی پر درد . ختنه زنان . ختنه ی دختران . دانش آموز خلاق را بشناسید . دانلودکتاب:راهنمای زندگی و تحصیل در استرالیا . ژاپن . سیگار کشیدن خطر . فشار خون . قلب . کریسمس .
بایگانی
آذر 1387
دی 1387
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   فری  

عنوان متن اخبار جدید از دنیای فناوری پنج شنبه 87 دی 12  ساعت 3:23 عصر

گوشی جدید نوکیا در بازار ایران:

نوکیا اعلام کرد گوشی نوکیا 5800 Xpress Musicکه یکی از برترین گوشیهای ارائه شده از نوکیا است از هفته اول ژانویه تحت گارانتی رسمی نوکیا رسما وارد بازار ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات فارس به نقل از نوکیا، به منظور فراهم کردن امکان دستیابی به موسیقی برای ملیون ها کاربر؛ گوشی نوکیا 5800 Xpress Music کلیه ملزومات موسیقی شامل graphic equalizer ، حافظه 8 گیگا بایتی تا 6000 قطعه موسیقی است. این گوشی که موسیقی د یجیتال را با هر فرمتی پشتیبانی می کند دارای جک خروجی 3.5 میلیمتری بوده وبا بلندگوهای استریو داخلی خود صدائی دل انگیز وقوی را به شما عرضه می‌کند.
بیژن خیابانی مدیر کل نوکیا در ایران گفت :"زمانیکه صحبت از شنیدن موسیقی از تلفن همراه میشود کاربران در تمام نقاط جهان مایلند که یک گوشی با قابلیت پخش موسیقی داشته باشند که هم دارای حا فظه بالا، صدایی رسا،بلندگوهایی قوی و سازگار با سیستم های دیگر باشد و هم به عنوان یک تلفن همراه امکان دسترسی مستقیم به تلفن های مهم و سایر موارد ذخیره شده را داشته باشد. "
وی افزود: در جوامع مختلف روشی که مردم از موسیقی لذت می برند متفاوت است. با در نظر گرفتن این امر ،این گوشی به کاربران این حق انتخاب را میدهد که موسیقی مورد علاقه خود را به روشی که دوست دارند گوش کنند."
با استفاده از فن آوری تماس با صفحه نمایش touch screen، گوشی نوکیا مدل 5800 Xpress Music انتخاب رسانه یا Media Bar دسترسی آسان کاربر را به موسیقی و سایر سرگرمیها که شامل آهنگهای دلخواه ،ویدیو وعکس میباشد میسر می کند.با این فن آوری امکان اتصال به اینترنت فراهم گشته و کاربر می تواند از خدمات آنلاین استفاده کند. نوکیا 5800 برنامه های فلَش را نیز پشتیبانی کرده و کاربر می تواند جستجوی کاملی در اینترنت داشته باشد.
وحید کاظمی نجف آبادی مدیر توسعه تجاری و محصولات نوکیا در ایران نیز افزود:" با بهره گیری از گزینه انتخاب مخاطب ، کاربران قادر خواهند بود با اتنخاب 4 مخاطب خوداز روی صفحه و یک تماس انگشت سابقه آخرین پیامک ها ، نامه های الکترونیکی،دفتر تلفن وعکسها و بروز رسانی وبلاگها را پیگیری نمایند.وی در ادامه افزود:"بعنوان بهترین صفحه نمایشی که در گوشی های تلفن همراه موجود است، این گوشی با صفحه نمایش 2/3 اینجی ،عکسها ،تصاویر ویدیوئی ومحتویات سایتها را با شفافیت بالا و رنگهای طبیعی به نمایش می گذارد و با نسبت دید 16 به 9 و30 فریم در ثانیه وسیله ای بسیار ایده آل برای ضبط ونمایش ویدیو میباشد. همچنین گوشی نوکیا مدل5800 Xpress Music مجهز به دوربین 2/3 مگا پیکسلی و عدسی کارل زایس است."
با تضمین تجربه یک موسیقی یکپارچه ؛ گوشی نوکیا 5800 Xpress Music ، دسترسی آسان , جستجو و خرید قطعات موسیقی از فروشگاه موسیقی نوکیا را در حالی میسر ساخته که نرم افزا ر به روز شده Nokia Music PC امکان انتقال آسان موسیقی از طریق drag- and- drop و سازماندهی مجموعه های موسیقی را فراهم کرده است.
گوشی نوکیا مدل 5800 Xpress Musicحدود 60 زبان زنده دنیا راپشتیبانی می کند لذا این گوشی به صفحه کلید مجازی الفبائی،صفحه کلید کامپیوتر مانند QWERTY؛ قلم نوری مجهز بوده و برای کسانیکه مشتاق واقعی موسیقی هستند نیز دارای مضراب است.
فرهاد حاج کاظمیان مدیر بازاریابی نوکیا در ایران در مورد فکر اصلی ای که در پس playlist نوکیا وجود دارد گفت:" ما فقط در صدد پخش موسیقی نیستیم.ما با این موسیقی به حرکت در می آییم.حتی دیگر صرفا به موسیقی گوش نمی دهیم بلکه از آن لذت می بریم.
"وی افزود:" موسیقی راهی قدرتمند است تا مردم خود را با آن ابراز کرده و لیست موسیقی آنان نشاندهنده شخصیت و درونیات آنان است.نوکیا در ساختن لیست های موسیقی که به عنوان زبانی جدید تلقی میشود ؛ گام بر می دارد.

 

دهمین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشجویی برگزار شد:

 

دهمین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشجوئی (ACM) روز جمعه 6 دی ماه در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رسید و تیم هائی از دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر و علم و صنعت ایران به همراه تیمی از دانشگاه ساتیامو ژاپن به دور نهائی مسابقات راه پیدا کردند.

این دوره از مسابقات که با حمایت شرکت همکاران سیستم طی دو روز در دانشگاه شریف برگزار شد 108 تیم سه نفره از 53 دانشگاه سراسر کشور و یک تیم از کشور ژاپن برگزار شد، شرکت‌کنندگان طی پنج ساعت در حل 10 مساله رقابت کردند.

شرکت همکاران سیستم در روز نخست این مسابقات به ارائه یک سخنرانی با عنوان Performance Issues in Enterprise Applications پرداخت که طی آن پیچیدگی های خاص برنامه های سازمانی و هزینه های سنگینی که به همین دلیل بر تیم تولید نرم افزار تحمیل می شود، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این سمینار اتوماسیون اداری همکاران سیستم به عنوان برنامه موفق در حل این مشکلات و پیچیدگی ها ارائه شد.

جوایز این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه با حضور دکتر سهراب پور ریاست دانشگاه شریف، شهریار رحیمی مدیرعامل شرکت همکاران سیستم و دکتر یحیی تابش مدیر اجرائی این مسابقات به تیم های منتخب اهدا شد.

 

نحوه فعال سازی سرویس MMS برای مشترکان همراه اول:

 

 

10 دى 1387 - سرویس MMS یا پیام چندرسانه‌ای همراه اول که از پنجشنبه هفته گذشته برای مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی فعال شده، فعلا قابلیت ارسال تا سقف 100 کیلوبایت پیام تصویری و صوتی را داراست و ظاهرا بحث افزایش حجم آن به میزان‌ بیش‌تر در دست بررسی و انجام مطالعات لازم از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران است.

ایسنا - وحید صدوقی، مدیر‌عامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره تعرفه استفاده از این سرویس گفت: سقف تعرفه برای ارسال هر پیام به صورت MMS مبلغ 100 تومان است.

به گفته وی مشترکان دایمی سیم‌کارت‌های همراه اول برای استفاده و فعال‌سازی سرویس MMS (پیام چندرسانه‌ای) می‌توانند به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند.

وی افزود: فعال‌سازی این سرویس برای مشترکان رایگان است و بعد از تکمیل تعهدنامه مربوطه و ارایه درخواست و تکمیل مراحل ثبت‌نام این سرویس فعال خواهد ‌شد. این در حالی است که اگر مشترکی پیش از این سرویس GPRS را راه‌اندازی نکرده بود با فعال کردن سرویس MMS می‌تواند از سرویس GPRS نیز استفاده کند.

بر اساس این گزارش ظاهرا موضوع ارسال پیام‌های تصویری و صوتی با حجم بالاتر از 100 کیلوبایت در حال انجام مطالعات لازم توسط شرکت ارتباطات سیار ایران است چرا که معمولا سرویس‌های جدید در ابتدای راه‌اندازی محدودیت‌هایی دارند و باید موارد مورد نیاز در آنها بررسی شود تا به مرور زمان و بعد از ارایه سرویس‌ها تبعات و موضوعات مختلف سنجیده شده و پیشرفت و ارتقای آنها بررسی شود. اما گوشی‌های قدیمی که شکلک‌ها و تصاویر را ناخوانا دریافت می‌کنند طبیعتا در سرویس پیام چندرسانه‌‌ای نیز نمی‌توانند تصاویر را دریافت کنند و در واقع امکان استفاده از سرویس MMS برای گوشی‌هایی که امکان دریافت شکلک را دارند فراهم است.

 

در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید!!



  • کلمات کلیدی :
  •   نظرات شما  ( )


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    دانلود رایگان کتاب زندگینامه یانی (Yanni)
    سری دوم کتابهای تاریخی
    سری اول کتاب های تاریخی
    [عناوین آرشیوشده]


     

     

     

    Powered by : پارسی بلاگ
    Template Designed By : MehDJ